۲ هزار نفر برای اخذ زمین در استان زنجان ثبت نام کرده‌اند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:تاکنون ۲ هزار نفر برای اخذ زمین در این استان ثبت نام کرده‌اند که یک هزار نفر از آنها در شهر زنجان و مابقی در شهرستان‌ها هستند.

سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به تنهایی در اجرای پروژه های نهضت ملی ملی مسکن دخیل نیست، گفت: همه شرکت های خدمات رسان، شهرداری، سیستم بانکی و سایر دستگاه‌ها باید در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه پروژه مسکونی برکت شهر زنجان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این طرح طبق برنامه تا پایان سال به پایان می‌رسد، که در همراهی متقاضیان در تکمیل آورده نهایی این مهم سریعتر محقق می شود.

شاهین فر به پروژه مسکن شرق شهر زنجان نیز اشاره کرد و افزود: پروژه «ام ۶» در شرق زنجان بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بخشی از این واحدها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴۰ واحد از پروژه های «ام یک» و« ام ۲» نهضت ملی مسکن شهر زنجان نیز آماده تحویل است، گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر زنجان که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است از برنامه زمان بندی عقب است که امیدواریم تسریع بیشتری در آن انجام گیرد.

سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی، مسکن روستایی، نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.