رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: به منظور رسیدگی به موقع و خارج از وقت به جرائم و تخلفات انتخاباتی، ۱۶ شعبه تخصصی در کلیه حوزه‌های قضایی در سطح استان تعیین گردیده است.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین گفت: به منظور رسیدگی به موقع و خارج از وقت به جرائم و تخلفات انتخاباتی، ۱۶ شعبه تخصصی در کلیه حوزه‌های قضایی در سطح استان تعیین گردیده و کمیته «پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی» ذیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز در حوزه‌های قضایی در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است.

شعبانی اضافه کرد: با افرادی که برای پیروزی در انتخابات قانون را زیر پا می‌گذارند برخورد کنیم، از افرادی که در حال حاضر برای رسیدن به منافع شخصی خود قانون را زیر پا می‌گذارند چه انتظاری است که فردا در جایی که محل تصویب قانون است برای رسیدن به منافع شخصی خود اظهار نظر‌های خلاف و اقدامات غیر قانونی انجام دهند. این افراد صلاحیت حضور در انتخابات و مجلس را ندارند و باید به صورت قاطع و بدون تعارف و ملاحضه با آن‌ها برخورد شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین با اشاره به اینکه مردم تخلفات انتخاباتی را در سامانه سجام گزارش کنند، گفت:  شهروندان می‌توانند در جریان اجرای این قانون، تخلفات صورت گرفته از سوی نامزد‌های انتخاباتی را از طریق سامانه سجام به آدرس sajam.eadl.ir گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار