تعامل بالای هیات نظارت و ستاد انتخابات

رئیس هیات نظارت استان مرکزی گفت: تعامل در استان بین هیات نظارت و ستاد انتخابات بسیار خوب است و هر دو بازوان اجرا و نظارت از مردم هستند.

هنام نظری رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست مشترک اعضای هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی در محل سالن جلسات استانداری مرکزی، گفت: برگزاری انتخابات در چارچوب قانون و چهار راهبرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت ملاک کار هيأت‌‌های اجرایی و نظارت انتخابات استان است.
 
وی افزود: هيأت‌‌های اجرایی برآمده از خود مردم هستند و در واقع این مردم هستند که انتخابات را برگزار می‌کنند؛ هرچه را مردم اراده و انتخاب کنند با صیانت از رأی آن‌ها از صندوق‌های رأی بیرون خواهد آمد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: دولت تنها برگزار کننده انتخابات است و فرد خاصی مدنظر دولت قرار ندارد لذا همانطور که بارها اعلام شده قانون مسیر را برای ما روشن کرده است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کسی جانبداری نخواهیم کرد.
 
نظری ادامه داد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: دشمنان به علت شکست‌های متعدد، کاهش مشارکت در انتخابات را دنبال می‌کنند اما همانطور که حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان آنان بود در انتخابات نیز حماسه دیگری رقم خواهد خورد.
 
رئیس هیات نظارت استان مرکزی با تاکید بر حفاظت گفتار هیئت‌های اجرایی و نظارت گفت: در  کار ما به دلیل رفت و آمد، حضور در محافل عمومی و سخنان باید طوری رفتار شود که شائبه‌ای به وجود نیاید لذا حفاظت در گفتار هیت‌های اجرایی و نظارت مهم است.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.