فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

جشن پیروزی فلسطین را به زودی خواهیم گرفت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به فضل الهی ما در آینده‌ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران گفت: شهادت بیداری را معنا می‌بخشد؛ شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می‌افروزد تا تاریکی را از شانه‌های زندگی بگریزاند. فهم جایگاه شهادت در ظرفیت ما نیست و تنها خداوند متعال شمه‌ای از آن را بیان کرده است.

وی با اشاره به آیات ۱۵۴ سوره بقره و ۱۶۹ و ۱۷۰ سوره آل‌عمران افزود: اگر چشم دل بازکرده و پیام شهدا را دریافت کنیم؛ پیام این است که‌ای مردمان شریف شهرستان سیب و سوران باید بر آنچه در جهان اسلام رقم می‌خورد تمرکز کنیم و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: بیش از یک ماه است که مردم مظلوم فلسطین زیر فشار جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تا پیش از عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۲۰ هزار نفر از مردم فلسطین توسط این رژیم نامشروع به شهادت رسیده‌اند.

سردار شفائی افزود: ما وظیفه داریم افتخارآفرینی مجاهدان فلسطینی در طول این بازه یک‌ماهه را تبریک بگوییم و جنایات بی‌شرمانه این روز‌های سردمداران رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

وی تصریح کرد: این رژیم نامشروع با حمایت‌های آمریکا و سایر کشور‌های مستکبر جهان دست به این جنایات زده است؛ ما معتقدیم این خون‌های به‌ناحق ریخته و این جنایات سرآغاز یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: پایه‌های قدرت رژیم صهیونیستی فروریخته و این رژیم در حال افول و نابودی هست؛ اتکای رژیم صهیونیستی به سیستم اطلاعاتی خود بود که ناکارآمدی آن امروز برای همگان هویدا است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش اسرائیل که مدعی قدرت پنجم جهان بود در مقابل مردم غیرمسلح غزه هم شکست‌خورده است؛ به فضل الهی ما در آینده‌ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

برچسب ها: سپاه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار