سردار تنگسیری:

دانشگاه‌ها باید پژوهش محور باشند

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه‌ها باید پژوهش محور باشند و برای مقابله با تهدید‌های نو با برنامه و هدفمند عمل کنند.

سردار علیرضا تنگسیری در آیین اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۱ مبنی بر اینکه تهدید‌ها در دنیا در حال تحول است وباید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورهمزمان با این تهدید ها‌ی نو برنامه داشته باشند گفت: دانشگا ه‌ها باید پژوهش محورباشند وبرای مقابله با تهدید‌های نو با برنامه وهدفمند عمل کنند.

وی با اشاره به زمانبندی برنامه‌های اجرای این همایش مهم وملی افزود: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش از یکسال پیش آغاز شد و این همایش با ۶ محور اصلی با همکاری دانشگاه‌های دریایی امام خمینی (ره)، دانشگاه جامع امام حسین، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، دانشگاه علوم و فنون امام خامنه‌ای، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه فردوسی مشهد همراه با دو مجموعه خارج از دانشگاه برگزار شد.

سردار تنگسیری با اشاره به تنوع و کیفیت مقالات ارائه شده به این همایش گفت: ازمجموع ۲۹۷ مقاله ازسالی به دبیرخانه این همایش ۳۶ مقاله مورد بحث قرار گرفت و درتلاشیم مقالات برتررا راهبردی وکاربردی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف دشمن را به خطر انداختن محیط زیست خلیج فارس دانست و گفت: در این خصوص بار‌ها به کشور‌های اسلامی حاشیه خلیج فارس هشدار دادیم که اگر اتفاقی بیفتد ممکن است کل خلیج فارس با تهدید مواجه شود.

 

برچسب ها: پژوهش ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.