استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق روستایی جنوب استان و شنیدن درد دل مردم نیک شهر بر جبران خسارت‌ ناشی از سیل در این شهرستان تاکید و وعده داد مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود.

 محمد کرمی در سفر به شهرستان نیکشهر در جمع مردم اظهار کرد: سیل و بارندگی چند هفته اخیر در شهرستان نیکشهر به زیر ساخت های جاده ای، کشاورزی و مناطق روستایی خسارت زیادی وارد کرد که نیاز است هرچه زودتر دستگاه‌های متولی مشکلات را رسیدگی و زیان مردم را جبران کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سفر به درخواست مردم و کشاورزان خسارت دیده صورت گرفت، گفت: مناطق عشایری و روستایی ظرفیتی بی بدیل برای هر منطقه ای محسوب می شوند که توجه به نیازهای آنها و ایجاد زیرساخت مناسب بویژه در حوزه کشاورزی می تواند تضمین کننده تامین نیازهای جامعه شهری و توازن در توسعه فراگیر باشد.

کرمی گفت: شهرستان نیکشهر با دارا بودن سابقه غنی فرهنگی و هنری و ظرفیت های مختلف کشاورزی می تواند به یکی از کانون های توسعه استان سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه مسوولان به عنوان خادم مردم باید پاسخگوی نیازها و مشکلات باشند و با سر لوحه قرار دادن موازین دینی و اخلاقی در پیشبرد اهداف دولت حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار