در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مراجعه روزانه ۳۵۰ بیمار به بخش سرپایی اورژانس

رئیس بیمارستان کودکان بهرامی گفت: در حال حاضر روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ مراجعه‌کننده به بخش سرپایی اورژانس بیمارستان کودکان داریم.

یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان کودکان بهرامی گفت: در حال حاضر روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ مراجعه‌کننده به بخش سرپایی اورژانس بیمارستان کودکان داریم و در این بیمارستان ۱۴۰ تخت بیمارستانی فعال وجود دارد. همچنین هفت تخت دیالیزی فعال است که  ۱۲ بیمار به طور مرتب از این تخت‌ها استفاده می کنند.

به گفته وی، با شروع مدارس و شروع اجتماعات، شیوع بیماری‌های ویروسی و تنفسی در بین دانش آموزان افزایش پیدا می کند که باید آموزش های لازم درباره رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط والدین به کودکان و نوجوانان داده شود.

رئیس بیمارستان کودکان بهرامی بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی های انجام گرفته شده  درصد کمی از مراجعه کنندگان به بیمارستان مبتلا به بیماری آنفولانزا هستند.

وی افزود: والدین باید به دانش آموزان نحوه صحیح شستن دست با آب و صابون را آموزش داده و در هنگام بروز علامت سرماخوردگی حتما ماسک زده و حتی الامکان بر سر کلاس درس حاضر نشوند.

وی با اشاره به اینکه والدین باید سرفه منجر به بی حالی فرزندان را جدی بگیرند، ادامه داد: در فصل پاییز میزان مراجعه کنندگان به بیمارستان نسبت به فصل های دیگر افزایش پیدا می کند و الان اکثر تخت های بیمارستان کودکان بهرامی اشغال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار