مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: کتابچه‌ الکترونیکی با محتوای آمار ثابت و متغیر، تدوین و در مقاطع ۳ ماهه بروز رسانی می شود.

مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با عنایت به اهمیت جمع بندی آمار و اطلاعات و بروز رسانی آن در برنامه ریزی‌های مرتبط با اجرای طرح‌های دامپزشکی، مقرر شد کتابچه‌ای الکترونیکی بامحتوای آمار ثابت و متغیر، تدوین و در مقاطع ۳ ماهه بروز رسانی شود.

جلوخانی تصریح کرد: آمار ثابت مرتبط با اداره کل دامپزشکی استان قزوین شامل تعداد واحد‌های پرورش دام و طیور و آبزیان، مراکز مایه کوبی و بیمارستان‌های دامپزشکی، تعداد شاغلین بخش خصوصی و دولتی، تعداد پروانه‌های بهداشتی، مسئولین بهداشتی واحدها، جمعیت دام استان وغیره می‌باشد.

وی اضافه کرد: آمار متغیر جمع بندی شده شامل طرح‌های واکسیناسیون، نظارت‌های بهداشتی، برنامه‌های پایش و کنترل بیماری‌ها، صدور پروانه و مجوز‌های بهداشتی و کلیه اقدامات اداره کل دامپزشـکی اسـتان قزوین در هر فصل خواهد بود جمع بندی و در این کتابچه بروز رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی از این موارد در سامانه GIS دامپزشـکی موجود می‌باشد ولیکن با این اقدام آمار و عملکرد بصورت متمرکز همواره برای ارائه گزارش و برنامه ریزی طرح‌های آتی در دسترس خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار