دستگیری سارق مسلح خودرو در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح خودروی شهروند سراوانی به همراه خودروی سرقتی و کشف سلاح و مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان سراوان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت خودرو بصورت مسلحانه در سطح شهرستان سراوان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با تلاش شبانه روزی در نتیجه اقدامات تخصصی خود موفق به شناسایی یک نفر از سارقان حرفه‌ای مسلح شده که با خودرو‌های سرقتی به روستا‌های همجوار شهرستان سراوان متواری می‌شود.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: تیم رسیدگی به پرونده این متهم با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی کامل رد پای این سارق حرفه را در یکی از محلات روستایی پس از شناسایی کامل، طی یک عملیات هماهنگ و منسجم متهم دستگیر و خودرو مسروقه بهمراه یک قبضه سلاح کلت به تعداده ۱۴ فشنگ جنگی مربوطه در مخفیگاهش کشف و ضبط نمودند.

🔻 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه این متهم باعث ناامنی در سطح شهرستان شده و امنیت اجتماعی شهروندان را خدشه دار کرده بود، افزود: در بازجوئی‌های اولیه علمی کارآگاهان پلیس تاکنون به چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو اعتراف و تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی و همدستان و سلاح به کاربرده در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار