حجت الاسلام عادل پور در واکنش به حملات صهیونیست به مردم غزه خواستار تحریم این رژیم از سوی جهان اسلام شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : قطع صادرات نفت و گاز و غذا به رژیم صهیونیستی از سوی جهان اسلام باید انجام شود، رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی و طبق گفته های مسئولان این رژیم قصد دارد مردم غزه با سلاح هسته ای هدف قرار دهد.

او تاکید کرد رژیم صهیونیست برای خود اصولی تعریف کرده که اصل بازدارندگی یکی از اصول اوست که تنظیم کرده بودند که دشمنان او حتی به فکر حمله به او نباشند و امروز این اصل از بین رفت و این به معنای پیروزی ملت فلسطین است.

خطیب جمعه خرمشهر گفت : حجت الاسلام عادل پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هیات اجرایی بررسی های خود را انجام داد و موضوع صلاحیت ها و احراز شد  و در خصوص اعتراضات همه باید ملتزم به قانون باشیم، هم داوطلبان و هم طرفداران آنها ، فعالان مجازی و فعالان رسانه ای همه باید تابع قانون باشند.

 امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش موضوع گرانی گوشت در شهرستان خرمشهر را بیشتر از جاهای دیگر عنوان کرد و گفت :با وجود تلاش دولت در کاهش قیمت گوشت این کاهش را ما در سطح شهرستان خرمشهر نمی بینیم.

او همچنین گفت : نکته جالب اینجاست که پیشرفته ترین کشتارگاه کشور در خرمشهر است و لازم است مسئولان مرتبط از جهاد کشاورزی تعزیرات و فرمانداری علت را جویا شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.