دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: قدرت رژیم اشغالگر صهیونیستی خواه یا ناخواه از بین می‌رود و آن‌ها سقوط خواهند کرد.

محمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام و پژوهشگر تاريخ معاصر درباره تحولات فلسطین و سرنگونی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: قدرت رژیم اشغالگر صهیونیستی سرانجام خواه یا ناخواه از بین می‌رود و آن‌ها سقوط خواهند کرد. صهیونیست‌ها جنایتکار و کودک کش هستند؛ در قوانین جنگ آمده است که نباید به شهر حمله کرد، اما آن‌ها این اقدام را انجام می‌دهند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: صهیونیست‌ها در حالی روی مردم بمب می‌ریزند که تعداد کمتری نیرو‌های نظامی وجود دارد و اکثر آن‌ها شهروندان عادی هستند.

عبدخدایی گفت:‌ ببینید آن‌ها چگونه رفتار می‌کنند و در تاریخ رفتار جنگجویان مسلمان را هم ببینید. نگاه کنید با اسرایی که فلسطینی‌ها از صهیونیست‌ها گرفتند چه رفتاری کردند و اسرائیلی‌ها با اسرای فلسطینی چگونه رفتار می‌کنند.

پژوهشگر تاريخ معاصر  اظهار کرد: مثل اینکه انسانیت در رئیس جمهور آمریکا و میان صهیونیست‌ها وجود ندارد. آمریکایی‌ها اسرائیل را تجهیز کردند، این‌ها اسرائیل را  درست کردند که تا خاورمیانه را غارت کند.

عبدخدایی  ادامه داد: با وجود اسرائیل سقوط آمریکا حتمی است، اما زمان می‌برد. صهیونیست‌هایی که اینگونه آدم می‌کشند بدانند که کشتار آدم‌ها جزا دارد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام  افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل در ۲۵ سال آینده نخواهد بود و امیدوارم خدا به رهبر انقلاب عمری دهد تا ببینند که این صهیونیست‌ها به چه شکلی نابود می‌شوند.

وی درباره تنفر مردم جهان از صهیونیست‌ها گفت: در اروپا حتی ضرب المثل وجود دارد جهود‌ها نامرد و نزول خور هستند. جهود‌ها حضرت موسی را تنها گذاشتند. جهود همیشه در ایران بدنام بوده است. اکنون مشاهده می‌کنیم که این صهیونیست‌ها با اسرای فلسطینی چه کردند. خشن و ترسو، بی رحم و مکار  و مال پرست  ویژگی اصلی این جهود‌ها است.

پژوهشگر تاريخ معاصر درباره دلیل حمایت‌های آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها اظهار کرد:در آمریکا ۵ میلیون یهودی وجود دارد و تمام بانک‌های این کشور  زیر نظر آن‌ها قرار دارد. هر کس می‌خواهد رئیس جمهور شود باید آن را برای خود نگهدارد و به همین جهت رئیس جمهور‌های آمریکا از دولت اسرائیل حمایت کردند.

عبدخدایی گفت:‌ ایرانی‌ها در ذات خود با جهود بیگانه هستند. حتی آن‌ها در قرآن هم سابقه بدنامی دارند. در تاریخ هم ثبت شده است که جهود‌ها همیشه از دیدگاه مردم بدنام، نزول خور خشن و قاتل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۲
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لوسی
۱۳:۴۱ ۱۸ دی ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟
؟؟
؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لوسی
۱۳:۴۱ ۱۸ دی ۱۴۰۲
واژه فارسی جهود یک معنای بزرگ و راز ژرف را در پشت پرده ظاهر لفظی خود حمل میکند. حرف ه در اصل و ریشه بعد از حرف د تلفظ و نوشته می شده به شکل : جو ده. با دو معنا یکی خبری یعنی جوینده ده و دیگری امری یعنی ده را جستجو کن. موسا نتوانسته است آن ۱۰ حقیقی را پیدا کند و بجای آن ده فرمان را جایگزین نموده است. ده حقیقی عبارت است از نفوس مجرد یا من های دهگانه هرکدام از افراد انسانی مشتمل بر پنج من مردانه و پنج من زنانه. نتیجه کلی اینکه داستان بابا آدم و ننه حوای سه دین به اصطلاح توحیدی ابراهیمی یعنی یهودیت و مسیحیت و اسلام یک افسانه خیالی بیش نمی باشد و محتوای آن به امر خداوند و در قالب وحی به گوش سر سرایندگان ابلاغ نگردیده.
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
خدا کنه انسانها انسانیت داشته باشند واخلاق راستی درستی را پیشه کنند حالا در هر دین و مذهبی میخواهد باشه همه انسانها آفریده گار هستند هیچکس حق ندارد حتی به خودش اجازه ندهد انسان دیگر را که به او ظلم وستم نکرده آسیب برسانند حتی اگر اون طرف کافر مطلق باشه همه انسانها ازنسل حضرت آدم و مادر حوا به وجود آمدند
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۸:۵۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
این عبدخدایی نویسنده است؟ سیاستمدار است؟ نظریه پرداز است؟ تاریخ دان است؟ این بابا که گمان نکنم بتواند 10 سطر انشا بی غلط بنویسد تحلیل گر کجاست که از سقوط آمریکا دم می زند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
ببخشید جهود یعنی چه و چرا به اینا جهود می گویند لطفا توضیح بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۴۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
پس کوروش کبیر که قوم یهود را از دست پدر بزرگ اقای ترامپ نجات داد چه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۴۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
اینها چی می زنند که اینقدر توهمشان بالا می ره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
نخیر !!در ایران همه ادیان قابل احترام هستند شما چقدر تنگ نظرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
ایشون این جوری حرف زده ، شما باید کمی سانسور میکردید . در قرآن هم گفته شده این جوری حرف زدن درست نیست . ادیان الهی همه از جانب خداوند هستند . اسلام ، مسیحیت ، یهودیت
درسته انسانها برای منافع خود به اصول اخلاقی و دینی خود پایبند نیستند ولیکن اصل یکیست .
متاسفانه نباید رفتارهای نادرست و تفکر صهیونیسم را به دین ( یهود ) نسبت دهیم .
گفتن واژه جهود چندان خوشایند نیست .
آخرین اخبار