خرید و نصب تجهیزات بخش‌های بیمارستان خوسف/ خط انتقال آب اجرایی شد

فرماندار شهرستان خوسف گفت: پس از راه اندازی اورژانس بیمارستان خوسف، تجهیزات سایر بخش‌های این مرکز نیز خریداری شده و در حال انتقال و نصب است.

حسینی فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به طرح‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: از جمله این طرح‌ها بیمارستان خوسف است که بعد از ۱۱ سال وقفه  از شروع عملیات اجرایی آن اوژانس این بیمارستان راه اندازی شده است.

او اعتبار هزینه شده برای این طرح درمانی را ۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: طی چند ماه گذشته با فعالیت‌های جهادی که در این زمینه صورت گرفت بخش اورژانس بیمارستان خوسف راه اندازی شد و تجهیزات دیگر بخش‌های این مرکز درمانی نیز خریداری شده و در حال انتقال و نصب است.

حسینی با بیان این که حدود ۶۰ نفر در بیمارستان خوسف مشغول به کار می‌شوند اظهار کرد: ۴۶ نفر از این افراد با استفاده از آزمون و ۱۴ نفر نیز از استان در این مرکز درمانی مشغول به کار خواهند شد.


بیشتر بخوانید


فرماندار خوسف بیان کرد: خوسف آخرین شهرستان خراسان جنوبی بود که از بیمارستان بهره‌مند شد.

اداره ثبت اسناد خوسف به زودی راه اندازی می‌شود

حسینی فرماندار خوسف دیگر طرح بر زمین مانده این شهرستان را استخر خوسف دانست و گفت: این طرح ناتمام که حدود ۱۱ سال قبل شروع شده در این دولت با همت بنیاد علوی، استانداری و وزارت ورزش و جوانان عملیات احداث آن با حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

او از تأمین زیرساخت‌های شهرک شهید رحمانی خوسف به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان در این دولت خبر داد و عنوان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک که مطالبه ۶ ساله مردم این شهرستان نیز بود در این دولت تحقق یافت و به زودی این اداره در خوسف راه اندازی می‌شود.

حسینی به اقدامات جهادی انجام شده برای رفع تنش آبی در شهر ماژان خوسف اشاره کرد و گفت: خط انتقال آب این شهر طی یک ماه با حمایت‌های انجام شده از سوی استان وارد مرحله اجرایی شد.

برچسب ها: تنش آبی ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار