محمود داوودآبادی،مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در مراسم رونمایی از برند و شعار جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم که در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال گذشته با تغییر مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برنامه ریزی همه جانبه برای ایجاد تحول و رشد در این قطب اقتصادی استان قم انجام گرفت، اظهار کرد: پروژه ریبرندینگ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف به روزرسانی برند منطقه، تطبیق با شرایط جدید و هدف گذاری در ارتقا کمی و کیفی سرمایه گذاران فعلی و جذب سرمایه گذار جدید از سال گذشته شروع شد.
وی ادامه داد: در بازتعریف و اصلاح هویت مجموعه منطقه ویژه سلفچگان با هدف جلب رضایت سرمایه گذار، هویت خودمان را در همراهی با آنها دیدیم و شعار اصلی مجموعه را بر همین مبنا با عنوان «منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، سرزمین همراهی» انتخاب کردیم و حقیقتا اینجا را سرزمینی میدانیم که مهمترین دغدغه اش را همدلی و همراهی با سرمایه گذار برای رفع مشکلات و موانع تولید میداند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با بیان اینکه در برنامه ریزی برای تدوین برندیگ، یک شخصیت تعیین و در همه اجزا آن اشراب میشود، گفت: ما هویتمان را در حمایت از سرمایه گذاریافتیم؛ هویت و وجودی که شخصیتش را حامی سرمایه گذار و تولید کننده تعریف کرده و در ظاهر و باطن به این دغدغه وفادار است.
داوودآبادی افزود: اجزا عناصر هویتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با دقت تعیین و تبیین شد، نسخه اولیه «سند چشم انداز منطقه ویژه» با ساعتها کار کارشناسی و خرد جمعی تهیه شد، تا به نقشه راه ایجاد یک هویت بصری کارا، برگرفته از واقعیت و البته جذاب و مفید رسیدیم. به تعبیری باید خودمان را با نیازها و شرایط جدید تطبیق میدادیم و یک هویت بصری جدید برای این منطقه تدوین میکردیم.
وی ادامه داد: پس از خودشناسی سازمانی و اینکه دانستیم باید چه باشیم و چه کنیم؟ یعنی حامی تولیدکننده باشیم و همراه سرمایه گذار، این دیدگاه شکل بصری به خود گرفت. یعنی طراحی (نامواره یا همان) لوگو برگرفته از ارزشهای کلان و شخصیت برند طراحی شد. لوگوی جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان توسط استاد سید حسن موسی زاده از طراحان به نام کشوری طراحی شده که دربردارنده ارزشها و شخصیت برند ماست.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به دیگر خصوصیات لوگوی جدید این منطقه اشاره کرد و گفت: روح اسلامی ایرانی و بهره گیری از نقوش هندسی هنر اصیل ایرانی در این لوگو لحاظ شده و مفهوم حامی بودن در آن نقش بسته است؛ ناموارهای که منعکس کننده راهبردها و پرچمدار مجموع توانمندیها و دغدغههای امروز ماست.
داوودآبادی گفت: امروز به فضل خدای مدبر، و با افتخار یکی از معدود مناطق ویژه اقتصادی هستیم که با رعایت تمام استانداردهای آکادمیک و البته کارا دارای سند هویت بصری تدوین شده و سند چشم انداز کاربردی هستیم که البته خودمان را در اول مسیر میبینیم و میدانیم که برندینگ یک واقعه نیست، یک فرایند و روایت یک تعهد است که ما با توکل به پروردگار توانا، با همت تیم کارکنان و در راستای اعتلای ارزشهای انسانی این تعهد و ماموریت را پیش خواهیم گرفت و همراهی با سرمایه گذار و حمایت از تولید کننده را همچنان که تا امروز و در عمل نشان دادیم ادامه خواهیم داد