۵ ناحیه صنعتی در دامغان ساخته می‌شود

نماینده مردم دامغان در مجلس از تصویب و آغاز عملیات اجرایی پنج ناحیه صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این امر در راستای اشتغال پایدار جوانان دامغانی موثر است.

ابوالفضل علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس در آئین شروع عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه دامغان ضمن بیان اینکه طی مدت کوتاهی پنج ناحیه صنعتی برای دامغان تصویب و در حال اجرا است، تاکید کرد: این اقدام برای اشتغال شهرستان بسیار مؤثر است.

وی همچنین به نتیجه دادن پیگیری مطالبات مردم در زمینه ساخت ویلایی نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی احداث بزرگترین طرح ویلایی سازی کشور در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان آغاز شده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه تا به امروز پنج دکل مخابراتی و هشت آنتن اینترنت پر سرعت ۴ G و همچنین پیشرفته‌ترین نوع خدمات تلفن ثابت در منطقه امیریه اجرایی شده است.

علیزاده برمی گفت: احداث جاده علیان به مثابه ستون فقرات اقتصاد منطقه، تقریباً به یک آرزو تبدیل شده بود، این مهم با اعتبارات استانی قابل اجرا نبود، اما امروز در آستانه افتتاح قرار دارد.

مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان هم در سخنانی کوتاه گفت: بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ قطعه زمین مسکن ملی آماده واگذاری در سطح شهرستان دامغان است که عمده آن به متقاضیان تحویل و مابقی نیز در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.