هشدار شین‌بت درباره احتمال وقوع انتفاضه‌ای جدید در کرانه باختری

رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به سران این رژیم هشدار داد فشار بر کرانه باختری به قدریست که هر لحظه احتمال شروع انتفاضه‌ای دیگر وجود دارد.

رونن بار، رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به شین‌بت، به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم درباره انفجار اوضاع در کرانه باختری در نتیجه سیاست‌های اتخاذ شده توسط کابینه این رژیم هشدار داد.

وب سایت روزنامه معاریو روز شنبه گزارش داد که پس از اینکه «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی و رهبر جنبش «صهیونیسم مذهبی» دستور توقف درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین را داد، بار از نتانیاهو خواست تا آزادسازی این درآمدها را تسریع کرده و فوراً آن را به تشکیلات خودگردان انتقال دهد.

بر اساس گزارش این وب سایت، بار به نتانیاهو هشدار داد که در کابینه امور امنیتی وزیرانی وجود دارند که «نگران انفجار اوضاع در کرانه باختری هستند».

 این وب‌سایت نوشت که بار در یکی از جلسات «کابینه جنگ» به نتانیاهو توضیح داد که تصمیم اسموتریچ می‌تواند منجر به وقوع «انتفاضه» در کرانه باختری شود، به‌ویژه در زمان اوج جنگی که این رژیم در نوار غزه به راه انداخته است.

معاریو خاطرنشان کرد: پس از اینکه نتانیاهو به بار اطلاع داد که پیشنهاد خود را به شورای وزیران کابینه جنگ ارائه خواهد کرد، بار پاسخ داد: این شورا خود مشکل است و نه راه حل، با توجه به اینکه شامل عناصری است که به آتش زدن اوضاع کمک می‌کنند. 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که هنگامی که «یوآو گالانت»، وزیر جنگ سه شنبه گذشته، فرماندهان پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را احضار کرد تا در مورد عدم اقدام آنها برای مقابله با حملات شهرک‌نشینان کسب اطلاع کند، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی این رژیم به فرماندهان پلیس اجازه ملاقات با گالانت را نداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار