بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط با ایجاد حاشیه‌های مختلف می‌توانند، مانع قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت شوند.

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم پرسپولیس هم مانند سایر تیم‌ها  هست و این تیم با وجود اینکه چند امتیاز در ۳ بازی گذشته از دست داده است، اما بازیکنان مصدوم که برسند تیم کاملی می‌شود. تیم سپاهان هم یک بازی جلوی ملوان شکست خورده است و به نظرم اکنون هر ۲ تیم انگیزه زیادی برای برد دارند و بازی قشنگی می‌شود. دیدار‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه زیبا و جذاب  بوده است.

یک مقدار بر روی مدافعان پرسپولیس فشار است 

نورمحمدی درباره اینکه چرا پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خود به تساوی دست یافته است، گفت: یک مقدار بر روی بازیکنان فشار است. وقتی یکی، ۲ بار این اتفاق رخ می‌دهد روی بازیکنان دفاعی خیلی فشار می‌آید و به دنبال این هستند که گل نخورند و با یک زد و خورد یک گل معمولی می‌خورند. مثلا همان گلی که برای صنعت نفت دریافت کردند. به نظرم یک مقدار عدم هماهنگی در خط دفاع هم وجود دارد، چون پورعلی گنجی و با کنعانی زادگان و دفاع‌های کنار خیلی با هم  هماهنگ شده بودند، اما اکنون که پورعلی گنجی نیست یک مقدار هماهنگ شدن گولسیانی با مدافعان دیگر زمان بر است. شاید بهترین مدافعان در پرسپولیس باشند، اما ناهماهنگی باعث می‌شود یک زمانی گل‌هایی بخورند که فکرش را نمی‌کنند.

فقط مسائل حاشیه ای می تواند پرسپولیس را اذیت کند 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه حاشیه‌ها و جنک رسانه‌ای بین گل محمدی و نکونام هم در عدم نتیجه گیری پرسپولیس تاثیرداشت، گفت: به هر حال هر چه تیم دچار حاشیه شود تمرکز بازیکنان از بین می‌رود. بازیکنان هم وقتی به سرمربی شان حرفی گفته می‌شود به طور کلی خودشان هم دوست دارند پشت سرمربی شان در بیایند و یک مقدار تمرکزشان از بین می‌رود. البته بین استقلال و پرسپولیس این جنگ‌ها بوده است و نمی‌توانیم بگوییم که حق با کدام طرف است، چون نمی‌دانیم جریان چه چیزی است. به نظرم هر چه کمتر بازیکنان وارد چنین بازی‌هایی شوند به نفعشان است، چون پرسپولیس را با ایجاد حاشیه  می‌توانند نگذارند  قهرمان شود و این تیم امسال هم مدعی قهرمانی است و فقط مسائل حاشیه‌ای بتواند اذیت کند.

بازی پرسپولیس و سپاهان ال کلاسیکوی ایران است 

او درباره اینکه  چرا بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه حاشیه دارد، گفت: از قبل بوده است و زمانی که ما در پرسپولیس بودیم، سپاهان خیلی روی پرسپولیس زوم است و تماشاگرانش هم خیلی دوست دارند که تیمشان بتواند سرخپوشان را شکست بدهد و طرفداران ما هم در اصفهان با هواداران اصفهانی کری می‌خوانند. این بازی ال کلاسیکوی ایران است و اکنون هم این ۳ امتیاز خیلی به تیم سپاهان کمک می‌کند.

نورمحمدی گفت: تیم سپاهان برابر تیم ملوان شکست خورد، چون شرایط روحی شان خوب نبود، اما همه توان خود را برای مسابقات لیگ می‌گذارند تا ۴ امتیاز کسر شده را جبران کنند. یک مقدار بازی سختی است و امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده بازی شود.

سرخپوشان می دانند با امتیاز از دست دادن از کورس عقب می مانند 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره تقابل بازیکنان سابق پرسپولیس با این تیم را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال همه دوست دارند جلوی پرسپولیس بهترین عملکرد داشته باشند، چون مثل یک ویترین برای بازیکنان می‌ماند و می‌خواهند عملکردشان را مقابل تیم‌های بزرگ نشان بدهند و بازیکنانی که رفتند این طور نبوده که باشگاه نخواهد و سر قراردادهایشان رفتند و اکنون هم انگیزه‌های زیادی دارند. این عرف است و معمولا بازیکن دوست دارد مقابل تیم سابق بهترین بازی اش را انجام بدهد تا خودش را ثابت کند. به نظرم ۴، ۵ بازیکن سپاهان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند بازیکنان هجومی هستند و یک مقدار کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. البته پرسپولیس صددرصد این مسائل را می‌داند که اگر امتیاز از دست بدهد از کورس عقب می‌ماند و مطمئنا با تمام وجودش وارد زمین مسابقه می‌شود.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:  به نظرم پرسپولیس با یک گل این بازی را برنده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار