مدیران آتش نشانی کلانشهر‌ها، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز یکشنبه با هدف هم اندیشی برای جذب نیروی انسانی عملیاتی در کرج گردهم آمدند.

محمد یساولی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این همایش که در ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج برگزارشد، گفت: چگونگی جذب نیرو‌های عملیاتی برای سازمان‌های آتش نشانی کشور و برگزاری آزمون محور اصلی این همایش است.
 
وی افزود: تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی برگزاری آزمون آمادگی جسمانی از علاقه‌مندان به حوزه صف عملیات آتش‌نشانی از موضوعات مهم نشست است.
 
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از آنجا که تجهیزات مورد نیاز این آزمون از مدت‌ها پیش توسط سازمان آتش نشانی کرج خریداری شده، بازدیدی از این تجهیزات به جهت الگوبرداری برای سایر کلانشهر‌ها نیز انجام شد.
 
وی افزود: در زمان حاضر ۵۱۸ آتش‌نشان در صف عملیات کرج فعالیت می‌کنند که باتوجه به درپیش‌بودن زمان بازنشستگی برخی از آنان، به مجوز جذب ۴۱۲ نیروی جدید نیازمندیم که هماهنگی‌ها و مراحل اداری در این خصوص درحال انجام شدن است.
 
بابک نوراللهی، معاون دبیر ستاد آتش‌نشانی کشور نیز در این همایش یک روزه گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای در نظر گرفتن شاخص‌های مناسب آزمون آمادگی جسمانی جذب آتش‌نشانان درحال انجام است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.