استاندار قزوین:

در یک فرایند مردمی معتمدین مردم در هیئت‌های اجرایی برگزار کننده انتخابات هستند

استاندار قزوین گفت: بنای مجریان انتخابات بر این است که مردم اطمینان پیدا کنند که برگزارکنندگان انتخابات کاملا بی طرف هستند و بر همین اساس بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی طبق قانون و فارغ از نگاه های سیاسی انجام شده است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان قزوین با هئیت نظارت انتخابات گفت: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات باید برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات وارد موضوعات به صورت جزئی شوند و پیش بینی‌های لازم را در همه موارد داشته باشند.

اعلایی گفت: تعامل هیئت اجرایی و نظارت تا به امروز برادرانه و جدی بوده است و از همین لحظه به بعد هم به همین شکل باید تداوم پیدا کند و این ارتباطات در سطح استان و شهرستان باید به صورت مداوم و در مسیر اصولی شکل بگیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بنای مجریان انتخابات در استان بر این است که مردم اطمینان پیدا کنند که برگزارکنندگان انتخابات کاملا بی طرف هستند و بر همین اساس بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی استان طبق قانون و قطعا فارغ از نگاه‌های سیاسی انجام شده است.

وی اظهار داشت: انتخابات به صورت مردمی برگزار می‌شود و هیئت اجرایی از موجه‌ترین و معتمدترین انسان‌های هر شهرستان می‌باشند که آن‌ها برگزار کننده انتخابات هستند و مجموعه وزارت کشور صرفا نقش هماهنگ کنندگی را دارد و این از محاسن انتخابات است که مردم خودشان به واسطه معتمدین خود انتخابات را برگزار می‌کنند و خودشان هم با حضورشان به آن رونق خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار