برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال

رئیس کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد.

حمیدرضا امیری رئیس کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، گفت : در رویداد که از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود گروه‌های ۳ تا ۵ نفره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه افزود: در این دوره شرکت کنندگان در بخش‌های پویانمایی، موشن‌گرافی، بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های موبایلی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

امیری گفت: به تیم‌های اول در هر بخش ۱۰ میلیون تومان، تیم‌های دوم ۷ میلیون تومان و تیم‌های سوم ۵ میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پایان نیز افراد برگزیده به رقابت‌های کشوری راه پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح استان کرمانشاه برگزار می‌شود، اما اگر افرادی از استان‌های دیگر نیز مایل به شرکت در آن باشند محدودیتی برای آنان وجود نخواهد داشت.

امیری گفت: جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه شروع شد و در همین استان خاتمه یافت به همین جهت نیاز است که استان کرمانشاه نیز رقابت‌های مخصوص به خود را داشته باشد از این رو خوشبختانه با دستور استاندار محترم و هماهنگی سپاه نبی اکرم صلوات الله علیه این کنگره در استان کرمانشاه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مخابرات به عنوان رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدا انتخاب شده است، تصریح کرد: این کمیته با همکاری سایر کمیته‌ها به تاثیرات فضای مجازی و نقش آن در شناساندن شهدا می‌پردازد.

امیری با اشاره به اینکه این رویداد پنجمین رویداد و اولین رویداد با محوریت فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک رویداد‌هایی مشابه برگزار خواهند شد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.