در چارچوب مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال، امروز تیم فوتبال اکوادور با ۲ گل مقابل مغرب پیروز شد و اسپانیا با یک گل از سد مالی گذشت.

جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال اندونزی امروز با چند بازی پیگیری می شود.

در بازی نخست تیم فوتبال نوجوانان اکوادور مقابل تیم فوتبال مغرب  قرار گرفت. این بازی در نهایت با حساب ۲ بر صفر به سود تیم اکوادور به پایان رسید و مایکل برمودز دردقیقه ۹۲ دومین گل را به ثمر رساند و بهترین بازیکن این تیم در بازی با مغرب بود.

در دیدار دوم این گروه، تیم‌های فوتبال اندونزی میزبان این رقابت‌ها به مصاف پاناما رفت اما با وجود استفاده از شرایط میزبانی اندونزی نتوانست با پیروزی از زمین خارج شود و این دیدار 1 بر 1 مساوی شد .

اندونزی در اولین دیدار از رقابت‌های گروه ۱ با تیم قدرتمند اکوادور به تساوی رسیده و مغرب با ۲ گل پاناما را از پیش رو برداشته بود.

با این پیروزی اکوادور ۴ امتیازی شد و در صورت پیروزی اندونزی مقابل پاناما این دو تیم مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی خواهند بود، اما بازی سوم این گروه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

در گروه دوم این رقابت‌ها امروز تیم‌های مالی و اسپانیا به مصاف هم رفتند. هر دو تیم در بازی نخست موفق شدند به یک پیروزی ۳ امتیازی دست یابند.اسپانیا در دیدار اول این رقابت‌ها موفق شد با ۲ گل تیم نوجوانان کانادا را شکست دهد و تیم مالی با ۳ گل از سد ازبکستان یکی از نمایندگان آسیا عبور کند.

دیدار تیم‌های نوجوانان اسپانیا و مالی در حالی آغاز شد که از ابتدای بازی تا انتها اسپانیا با بیش از ۷۰ درصد در اختیار گرفتن توپ و میدان تیم برتر بود.

تیم اسپانیا در دقیقه ۶۲ موفق شد توسط هرناندز گل بازی را به ثمر برساند و در نهایت اسپانیا تیم پیروز این دیدار شد.

در این بازی یک بازیکن تیم فوتبال مالی اخراج شد و کمک داور ویدیویی یک گل برای مالی را مردود اعلام کرد.

همچنین دو تیم ازبکستان و کانادا دومین دیدار خود را در این رقابت‌ها  برگزار کردند و نماینده آسیا 3 بر صفر از سد تیم کانادا گذشت.

با بازی های امروز در گروه یک این ر قابت ها تیم فوتبال اکوادور با 4 امتیاز در صدر و مراکش با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند.

در گروه 2 این رقابت ها نیز تیم اسپانیا با 6 امتیاز در صدر مالی و ازبکستان با 3 امتیاز در رده  های دوم و سوم قرار دارند. 

تیم مالی به لطف تفاضل گل بالاتر از ازبکستان  قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار