فیروزآبادی گفت: ذخایر بسیار ارزشمند علمی و فناوری بخش کشاورزی به ویژه دانش بنیان‌ها برای تجاری سازی مورد حمایت جدی دولت قرار می‌گیرند.

دهقانی فیروزآبادی در بازدید از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: امروز چند نمونه از دستاورد‌های اخیر در حوزه تضمین امنیت غذایی کشور را در این پژوهشگاه دیدیم که تاثیر زیادی در توسعه صنعت کشاورزی و امنیت غذایی کشور دارد.

وی گفت: از گذشته تاکنون سازمان تات و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی همکاری خوبی برای توسعه ارقام و فناوری‌ها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته اند که هدفگذاری جدید در این معاونت از ورود به بازار ذخایر ارزشمند علم و فناوری که به مرحله بلوغ رسیده است، حمایت می‌شود.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه این دستاورد‌های مورد حمایت باید در بازار استفاده و در اختیار مردم قرار گرفته شود، افزود: بزرگترین حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از پژوهشگاه بیوتکنولوژی و تات در زمینه تجاری سازی است.

وی با بیان اینکه ما منابعی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اختیار داریم، تصریح کرد: امسال حمایت‌های مالیاتی خوبی در بخش دانش بنیان‌ها داریم که تا پایان سال جاری از این اعتبارات استفاده خواهیم کرد.

دهقانی فیروزآبادی سرمایه علمی سازمان تات را فراوان توصیف کرد و گفت: دارایی‌های علمی و فناوری‌های موسسات وابسته به تات آماده الحاق و تجارت به بازار است که سرمایه خیلی بزرگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.