معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قالب گشت مشترک از ۴ واحد صنفی کشف شد.

محمدعلی توکلی با اعلام کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از ۴ واحد صنفی در جیرفت گفت: با هدف اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبارزه با کالا‌های قاچاق و فاقد شناسه در سطح عرضه و پس از اعلام کمیته شناسایی و با حکم قاضی تعزیرات حکومتی از ۴ واحد صنفی پوشاک و لوازم آرایشی بازرسی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این بازرسی در قالب گشت مشترک انجام شد، افزود: پوشاک و لوازم آرایشی قاچاق موجود در این واحد‌ها جمع آوری و به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد.

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای پوشاک قاچاق کشف شده، یک  میلیارد ریال و ارزش لوازم آرایشی قاچاق کشف شده در این بازرسی ۳۰۰ میلیون ریال است، گفت: پرونده‌های تشکیل شده برای این واحد‌های صنفی متخلف برای اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
 
او با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام کرده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار