عامل شرارت و تیراندازی در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی ایرانشهر  گفت: بیستم آبان ماه سالجاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در روستای ابتر شهرستان ایرانشهر به سمت شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، راکب یک دستگاه موتورسوار به همراه یک ترک نشین با سلاح کلاش به سمت ۲شهروند تیراندازی و از محل متواری و در این تیراندازی ۲ شهروند مجروح که توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با انجام کار دقیق پلیسی عامل اصلی تیراندازی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در خصوص دستگیری همدست و کشف سلاح بکاربرده در این جرم خشن از این متهمان در دستور کار پلیس است، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

برچسب ها: اشرار ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار