رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برای خرید دستگاه پت اسکن  و ام آر آی بیمارستان سینا، خیرین سلامت در حدود ۲۶ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم افتتاح ام ار آی و پت اسکن و ساخت درمانگاه جدید پیوند و واحد فراهم آوری بیمارستان سینا گفت: سخت ترین و پیشرفته ترین جراحی های عروق و دیگر خدمات پیشرفته در بیمارستان سینا در حال انجام است. 

به گفته وی، برای خرید دستگاه پت اسکن  و ام آر آی خیرین سلامت  در حدود ۲۶ میلیارد تومان کمک کرده اند.

در ادامه این مراسم، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: هرچقدر امکانات در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار ایجاد شود دیگر بیماران نیازی به مراجعه به بیمارستان هایی واقع در کلانشهرها مثل تهران برای درمان نخواهند داشت.

وی ادامه داد: ساخت همراه سرای بیمارستان موضوع مهمی است که خیرین در زمینه ساخت این بناها ورود پیدا کرده اند. برای پیشبرد طرح های مختلف برای بیمارستان سینا خیرین مبالغ بالایی را کمک کرده و در این کار خیر مشارکت داشته اند.

 رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: بیمارستان سینا خدمات خوبی به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می دهد و یکی از مراکز درمانی ارجاعی است. 

شهریاری گفت: رژیم اشغالگر قدس به جنایات و اعمال وحشیانه خود ادامه می دهد و  دنیایی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر می کند نظاره گر بمباران مردم غزه و بیمارستان ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار