مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه ۴ وظیفه را بر عهده دارد؛ مفکر، محرک، مکمل و الگو باشد.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مفکر به این معناست که فکر کند امروز انقلاب نیاز به چه چیزی دارد و محرک نیز به معنای دیگران را به حرکت درآورد است، زیرا نمی‌توان نسبت به رخداد‌های انقلاب بی تفاوت بود.

او در خصوص معنای مکمل می گوید: هر کجا ببیند باری از انقلاب زمین مانده، بلند کند و برای رفع موضوعات تلاش نماید و در نهایت در تولید قدرت برای انقلاب اسلامی الگو باشد.

حجت‌الاسلام رستگار به موضوع انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و گفت این دوره یکی از مهمترین دوره‌های انتخابات در کشور است.

به گفته حجت الاسلام رستگار تا پیش از سال ۸۸ انتخابات برای نظام یک فرصت بود، اما پس از آن و زمانی که دشمن متوجه شد، می‌تواند از طریق انتخابات در نظام تغییر ایجاد کند، این‌موضوع تغییر یافت.

او به راهبرد‌های رهبر انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات باید رقابتی سالم در تراز انقلاب اسلامی باشد و مشارکت نیز در آن برای قشر خاکستری حداکثری به وقوع بپیوندد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پایان نیز گفت: سپاه ماندنی است، ولی انتخابات می‌آید و میرود، لذا سپاه نباید هزینه هیچ کسی بشود و کسی حق ندارد از امکانات سپاه برای انتخابات استفاده نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.