ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان بهزیستی قزوین

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از آغاز ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهر قزوین خبر داد.

علیرضا مهرعلیان رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در راستای سیاست‌های حوزه بهداشت دهان و دندان این مرکز برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و حمایت‌های همه جانبه از نیازمندان تحت حمایت، این اقدام در قالب یک روز خدمت به طور اختصاص در هفته برای خدمت به این مددجویان است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی این شهرستان از خدمات این طرح بهره‌مند خواهند شد.

رییس حوزه بهداشت شهرستان قزوین بیان کرد: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش‌های بزرگ سلامت برای مردم، بخصوص مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی است و بسیاری از این افراد به علت نداشتن تمکن مالی برای دریافت این خدمات با چالش روبه رو هستند.

وی افزود: بر همین اساس مرکز بهداشت شهرستان قزوین با در نظر گرفتن این امر مهم، روز‌های دوشنبه هر هفته با حضور دکتر سلیمان مهرعلیان دندانپزشک با تجربه این مرکز، به همراه دستیار مجرب، خدمات دندانپزشکی رایگان را به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهر قزوین خیابان نواب ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار