مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش این جمعیت برای بارش‌های پیش‌رو خبر داد و گفت : ۱۷۷ نفر روز نیرو پای کار هستند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های قابل توجهی که برای کرمانشاه طی روز‌های آتی پیش‌بینی شده، از آمادگی کامل نیروها، تجهیزات، خودرو‌ها و پایگاه‌های هلال احمر برای بارش، احتمال بروز آبگرفتگی و سیلاب یاد کرد.

وی ادامه داد: ۷۹ دستگاه انواع ماشین آلات امدادی و ۴۰۴ دستگاه انواع تجهیزات از جمله کف کش، موتور آب، قایق، جلیقه نجات، موتور برق و ... برای بارش‌های احتمالی آماده استفاده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۳۹ پایگاه هلال احمر از جمله پایگاه‌های ثابت، موقت، پایگاه امداد هوایی، پایگاه واکنش سریع و...، اظهار کرد: تمام این پایگاه‌ها آماده و تجهیز شده اند.

محمدی خاطرنشان کرد: ۱۷۷ نفر روز نیرو برای فصل بارندگی در این پایگاه‌ها پای کار هستند.

وی ادامه داد: برای هرگونه ارائه خدمات در زمینه آبگرفتگی‌های درون شهری و ورود آب به منازل، امدادرسانی به افراد گرفتار در سیلاب، امداد جاده‌ای در زمان بارش، اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و توزیع اقلام مورد نیاز بین افراد آسیب دیده آماده هستیم.

به گفته محمدی، آمادگی هلال احمر تا پایان فصل بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام تلفن ۱۱۲ ندای امداد، از افرادی که به هر دلیلی دچار سانحه شده و نیاز به امداد دارند درخواست کرد با این سامانه تماس بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.