با اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، ۳ پژوهشگر دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اعلام کرد: موسسه ISC، آخرین فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر جهان در ۲۲ حوزه موضوعی علوم را بر اساس پایگاه شاخص‌¬های اساسی علم (ESI) فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد جهان در سال ۲۰۲۳ را استخراج و پایش نموده است که بر این اساس دکتر سید مهدی جعفری عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی، دکتر سید حسین حسینی‌فر عضو هیأت علمی گروه آموزشی تکثیر و پرورش آبزیان، خانم دکتر الهام اسدپور از دانش‌آموختگان مقطع دکتری دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

دکتر جعفری با تعداد ۱۹هزار و ۷۶۴ استناد در حوزه موضوعی «زیست شناسی و زیست شیمی، شیمی و علوم کشاورزی»، دکتر حسینی‌فر با تعداد ۸ هزار و ۶۱۱ استناد در حوزه موضوعی «علوم گیاهی و جانوری» و دکتر اسدپور با ۳۴۱۱ استناد در حوزه موضوعی «علوم کشاورزی» موفق به کسب این افتخار شدند.

در سال ۱۴۰۲، ۹۳۸ پژوهشگر با وابستگی سازمانی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده¬‌اند که نسبت به سال¬ ۱۴۰۱، ۱۲ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.