عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بیمارستان تامین مهاباد آغاز شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: با انتخاب پیمانکار جدید و اختصاص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بیمارستان تأمین اجتماعی آغاز شده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فاز اول ساخت پروژه شامل؛ احداث فونداسیون، اسکلت و سازه اصلی ساختمان در طی چندماه قبل پایان یافته بود که با انتخاب پیمانکار جدید و اختصاص و ابلاغ اعتبار لازم در روز‌های اخیر، عملیات فاز دوم احداث بیمارستان تامین اجتماعی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی مهاباد، تنها بیمارستان تأمین اجتماعی در حال احداث غرب کشور است، اضافه کرد: این بیمارستان در حال ساخت جزو ٨ بیمارستان تامین اجتماعی کشور است که در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود و با اتمام کمک شایانی به خدمات درمانی افراد تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد تصریح کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس خواهد بود و تمامی هزینه‌ها درمان برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

طبق گفته عباسی، پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود و پس از رفع مشکلات مربوط به معارضان اکنون به فاز دوم احداث رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.