جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: یکی از اوباش منطقه رجایی شهر کرج که در اینستاگرام اقدام به قدرت نمایی کرده بود، در عملیات ماموران سازمان اطلاعات فراجا این استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت‌: در پی انتشار تصاویری از قدرت نمایی یکی از اوباش منطقه رجایی شهر کرج در یکی از شبکه های اجتماعی، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر و دستگیری او در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه رجایی شهر کرج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

نادربیگی بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.