ابلاغ ۱۰ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های سفر اول رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سفر دوم رییس‌جمهور به استان تخصیص۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های مصوب دور نخست سفر ابلاغ شد.

علی شهریارپور گفت: با ابلاغ این رقم مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس جمهور به استان از مجموع تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور به ۴۹ هزار و ۱۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت که این رقم ۶۵.۷ درصد مجموع تعهدات سازمان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است.

وی کل اعتبار مربوط به مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و همچنین سند توسعه کوهرنگ را ۱۳۱ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال دانست و افزود: از این مبلغ ۸۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور، هفت هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در تعهد استان و ۳۷ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال در تعهد وزارتخانه‌ها، موسسات و نهاد‌های عمومی بوده که باید در سه سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ پرداخت تامین شود.


بیشتر بخوانید


شهریارپور، میزان تعهد انجام شده سازمان برنامه و بودجه کشور و استان در سال ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۷۶ و نیز ۶۵ درصد اعلام و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان برنامه و بودجه کشور تا به حال ۵۴.۹ درصد از تعهدات خود در این سال را عملیاتی و پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ملی نیز اقداماتی تاثیرگذار درخصوص تعهدات خود انجام داده‌اند که گزارش آن در حال جمع‌بندی است و به‌زودی از سوی مدیران مرتبط اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار