جهانی سازی خدمات جهادی با جبهه سازی میسر است

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: جهانی سازی خدمات جهادی با جبهه سازی مدنظر است چرا که این گروه‌ها باید امنیت آور باشند.

مسئول بسیج سازندگی کشور روز پنجشنبه در دوره توانمندسازی جهادگران بسیجی آذربایجان غربی که با حضور مسوولان قرارگاه‌های جهادی استان در ارومیه برگزار شد، گفت: جهادگران به عنوان نیرو‌های انقلابی همواره جریان ساز بوده‌اند و مصداق عینی خدمت بی‌منت در زمینه محرومیت زدایی هستند.

سردار محمد زهرایی با بیان اینکه جهادگران توانسته اند در جریان خدمت رسانی واژه‌های زیبایی را تولید و در دفتر خدمت ثبت کنند اظهار کرد: گروه‌های جهادی، حرکت جهادی و خدمت بی منت از جمله این واژه‌های انقلابی و منحصر به فرد هستند.

وی اضافه کرد: جریان ساز بودن این گروه‌ها امروز برای همگان محرز است، ولی گروه‌های جهادی هرگز مهر جریان‌های سیاسی را بر پیشانی شان نخواهند زد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی مولود انقلاب هستند، ادامه داد: به این علت همواره عده‌ای درصدد حذف این گروه‌ها بوده اند چرا که اخلاص عمل و رشادت‌ها و از خودگذشتگی این قشر برای محرومیت زدایی را برنمی‌تابند.

سردار زهرایی ادامه داد: مجاهدت در میدان عمل مهمترین خصوصیت این گروههاست که در کنار خدمت رسانی انجام می‌شود.

وی گفت: جهانی سازی این خدمت رسانی با جبهه سازی مدنظر است چرا که این گروه‌ها باید امنیت آور باشند و عمق بخشی به این خدمات است که منجر به جذب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به شعار از جهاد تا شهادت این گروه‌ها افزود: شهید حججی، شهید عجمیان، شهید دانشگر و سایر شهدای جهادگر ما جوانان انقلابی بودند که در این مسیر حرکت کردند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی هم در این آیین گفت: گروه‌های جهادی سهم بسزایی در حل مشکلات دارند و برای ارتقای امنیت و سرمایه اجتماعی تلاش می‌کنند.

سردار محمدحسین رجبی افزود: امروز امنیت و توسعه پایدار ۲ رویکرد مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در سایه آن، امنیت پایدار قابل قبول و مطمئنی را در منطقه شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: برای امنیت پایدار اقدامات اساسی انجام گرفته و زمینه برای توسعه پایدار فراهم شده که جهادگران عرصه سازندگی نیز در این توسعه پایدار نقش دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح در تثبیت امنیت پایدار و جهادگران در تداوم این امنیت پایدار سهم اساسی ایفا می‌کنند.

 وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای کم کردن سرمایه اجتماعی از بدنه نظام اسلامی است، ادامه داد:، ولی به برکت الطاف الهی و خون شهدا و وجود مقام معظم رهبری نتوانسته به اهداف خود برسد و در این عرصه شکست خورده است.

سردار رجبی گفت: دشمن و استکبار همواره در تلاش برای اختلاف افکنی و تفرقه برای دستیابی به اهداف خود است که با اقدامات اساسی در توسعه منطقه، این حربه او نیز شکست می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.