مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری فروشگاه های مواد غذایی غیر بهداشتی در این منطقه خبر داد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با اشاره به  اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری فروشگاه‌های مواد غذایی غیربهداشتی در ناژوان  گفت:در این طرح با شناسایی تعدادی از محل‌های دست‌فروشی که در سطح عرصه به صورت متفرقه ایجاد شده بود، تشکیل پرونده انجام شد.

مهدی قائلی افزود: در راستای طرح سلامت‌محوری و امنیت غذایی شهروندان و گردشگران، طرح جمع‌آوری و پاکسازی منطقه ناژوان از فروشندگان و عرضه‌کنندگان موادغذایی غیربهداشتی با همکاری عوامل کلانتری ۱۸، یگان امداد فراجای شهرستان اصفهان و همکاران واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری اداره خدمات شهری مدیریت ناژوان و پشتیبانی ستاد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و مقام محترم قضائی، انجام شد. 

او گفت: در این طرح با شناسایی تعدادی از محل‌های دست‌فروشی که در سطح عرصه به صورت متفرقه ایجاد شده بود، تشکیل پرونده انجام شد و ضمن پیشگیری از افزایش ایجاد این قبیل دست‌فروشی‌ها، موارد دست‌فروشی موجودِ شناسایی شده جمع‌آوری شد.

قائلی افزود: ساکنان و شهروندان به‌منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، برای تأمین مایحتاج و موادغذایی مورد نیاز خود صرفاً از طریق فروشگاه‌ها و مراکز تأمین و فروش مجاز در سطح عرصه خرید کنند.

او از ساکنان و شهروندان محلی درخواست کرد ضمن همکاری با عوامل شهرداری و فراجا در پاکسازی و ایجاد نظم پایدار، به منظور حفظ نظم و رعایت قوانین از هرگونه برپایی غرفه غیر مجاز و خارج از چهارچوب و ضوابط قانونی جلوگیری و پرهیز کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.