دشمن تمام توان خود را برای منحرف کردن نسل جوان به کار بسته است

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: دشمن تمام توان خود را برای منحرف کردن نسل جوان و نوجوان به کار بسته است.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: بیکاری و فضای مجازی از جمله عوامل طلاق و اعتیاد هستند در حالی که ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و دشمن تمام توان خود را برای منحرف کردن نسل جوان و نوجوان به کار بسته است.

جلسه روشنگری و بصیرت افزایی  با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور  فرمانده  انتظامی شهرستان کوهبنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، کارشناس فرهنگی دادگستری، تعدادی از معتمدین، جوانان و نوجوانان بسیجی به همت پایگاه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید.

در این نشست فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: اعتیاد خصوصا اعتیاد به مواد صنعتی منشا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که زمینه فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها را رقم زده است.

وی در ادامه گفت: از جمله آسیب‌های اجتماعی خشم ناگهانی و آنی است که نیاز به کنترل و مدیریت دارد در حالی که خشم در اثر عوامل درونی و بیرونی حاصل می‌شود.

سیدرضا اسلامی افزود: رنجش از دیگران، حسادت، اعتماد به نفس پایین داشتن، پایمال شدن حقوق، بی عدالتی و ظلم از سوی دیگران باعث بروز خشم  می‌شود.
    
وی بیان داشت: بر اثر خشم احساس رنجش و ناکامی می‌کنیم و به طور ناگهانی خشمگین می‌شویم و  اعضا و جوارح بدن دچار تغییراتی از جمله جاری شدن خون به سمت قلب. انقباض عضلانی، افزایش قوای غیر معمول جسمی، آزاد شدن ذخایر گلوکز  و اثرات و بیماری‌های در بلند مدت می‌شود.

فرمانده انتظامی کوهبنان ابراز داشت: فرونشانی، رویارویی مثبت و قاطعانه، جابجایی و انتقال، پاسخ‌های انفعالی و کنترل از جمله شیوه‌های ابراز خشم هستند.

وی ادامه داد: خشم همواره پشیمانی و ذلت عذر خواهی را در پی دارد گاهی منجر به قتل و طلاق می‌شود در حالی که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی از جمله عوامل طلاق و قتل‌ها هستند.

وی بیان داشت: بیکاری و فضای مجازی از جمله عوامل طلاق و اعتیاد هستند در حالی که ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و دشمن تمام توان خود را برای منحرف کردن نسل جوان و نوجوان به کار بسته است.

وی تاکید کرد: برای زندگی کردن افکار، احساس و رفتار خود را تقویت و کنترل کنیم تا زندگی متعالی و ارزشی داشته باشیم و در دایره تقوا حرکت کنیم.

در این جلسه تعدادی از شهروندان کوهبنانی خواستار ارتقای امکانات ورزشی خصوصا تکمیل استخر شنا، استقرار اورژانس اجتماعی، استقرار پلیس راه، برگزاری جلسات هم اندیشی و مشاوره، سرکشی به خانواده‌های آسیب دیده از معضلات اجتماعی و... شدند.

برچسب ها: نماز جمعه ، نسل جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار