امام جمعه سنندج:

دنیا باید با رژیمِ دشمن بشریت قطع رابطه کند

ماموستا رستمی با بیان اینکه اسرائیل باید دست از جنایت بردارد، گفت: جهان اسلام و تمام دنیا باید بیدار شوند و با این رژیمِ دشمن بشریت قطع رابطه کنند.

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین اظهار کرد: مردم غزه چشم انتظار کمک‌های مادی و معنوی مردم مسلمان و آزادی‌خواهان جهان هستند.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه هزاران کودک بی‌گناه و زن باردار به خاطر جنایت غیربشری اسرائیل به خاک و خون کشیده شده‌اند، گفت: وجدان بشریت باید بیدار شود، اما نمی‌دانیم سازمان حقوق بشر کی به مسئولیت خود عمل می‌کند.

وی افزود: هر کس هرآنچه در توان دارد را به مردم بی‌گناه و مسلمان فلسطین کنک کند، چون از دستورات دین اسلام است.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: سازمان حقوق بشر باید سکوت در برابر این جنایت را بشکند امروز صدای انسان‌ها از مسلمان و غیرمسلمان در سراسر دنیا به خاطر جنایت ضد بشری اسرائیل در غزه و فلسطین بلند شده، اما این جانیان دست از این جنایت‌ها بر نمی‌دارند و سازمان حقوق بشر هم سکوت کرده است.

رستمی گفت: آنچه امروز در غزه به دست اسرائیل اتفاق افتاده نسل‌کشی به معنای واقعی است، چون در هیچ زمان از تاریخ این میزان مادر باردار و نوزاد بی‌گناه کشته نشده‌اند.

رفع محرومیت در جامعه با برنامه‌ریزی حل می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رفع مشکلات جامعه در حوزه محرومیت تنها وظیفه دولت نیست بلکه همه در این راستا وظیفه‌مند هستیم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه رفع محرومیت در جامعه با برنامه‌ریزی حل می‌شود، اذعان کرد: حضور مسئولان در نماز‌های جمعه و در جمع مردم به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی درست آن‌ها در رفع مشکلات و رونق و توسعه بیشتر کمک می‌کند.

ماموستا رستمی احترام به حقوق دیگران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در هر جایگاه و پست و مقامی که هستیم هرگز نباید خود را برتر از دیگران بدانیم چرا که پیامبر مکرم اسلام عزیزترین مخلوق پرورگار همواره در پایین‌ترین نقطه مجالس می‌نشستند و در احترام به دیگران بزرگترین الگوی بشریت بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.