مدیرکل کانون پرورش کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه کتابخوانی در سال ۱۴۰۲ گفت : خوشبختانه آمار فعالیت‌های کتابخوانی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چشمگیر است.

خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش کرمانشاه گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا آبان ماه، ۴۷ شیوه خلاق توسعه و ترویج کتابخوانی توسط مراکز کانون استان اجرا شده است.

خیاط زنجانی افزود: در همین راستا ۶۶ هزار و ۴۵۸ جلد کتاب به امانت رفته و در این میان هزار و ۶۵ دفعه فعالیت‌های کتاب‌محور اجرا شده که تعداد شرکت‌کنندگان در این فعالیت‌ها ۱۸ هزار و ۹۹۵ نفر (کودک و نوجوان دختر و پسر) بوده است.

وی گفت: تعداد کتاب‌های ارسال شده به مراکز کانون با هدف تجهیز آن‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ هزار جلد بوده که بعد از ثبت در قفسه‌های کتاب چیده شده در اختیار کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی قرار گرفته که چهار هزار جلد کتاب دیگ ضمن تقسیم‌بندی در ستاد، آماده‌ی ارسال به این مراکز است.

زنجانی افزود: در فعالیت‌های کتابخوانی و طرح‌های توسعه و ترویج کتابخوانی اجرا شده توسط مراکز کانون استان، بسیاری از کودکان، نوجوانان، والدین و اولیاء تربیتی شرکت داشته‌اند که آمار‌های ارایه شده تنها مختص اعضای مراکز بوده و با هدف به‌روزرسانی مطالعات همکاران کانون کرمانشاه در بخش کتابخوانی، هر ماه جلسات نقد و بررسی کتاب برگزار می‌شود که حاصل آن نقد و بررسی ۲ کتاب از بخش کودک و نوجوان توسط کارشناسان و مربیان در بخش ستاد و ۳۸ مرکز استان، در هر ماه خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.