رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی ساوه گفت: شب گذشته مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن پنج عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد.

بهرام صیدی رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی ساوه گفت: شب گذشته در یکی از مناطق شهری ساوه حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن(گازگرفتگی) به این مرکز گزارش شد و نیروها پس از اعزام، افراد مسموم را تحت مراقبت های درمانی قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه پنج عضو این خانواده برای پیگیری روند درمان به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند و هم اکنون نیز تحت مراقبت هستند.

صیدی گفت: رعایت نکات ایمنی در زمان نصب وسایل گرمایشی و استفاده از افراد متخصص برای این مساله می تواند از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری کند.

وی یاداور شد: همچنین شب گذشته در پی وقوع یک حادثه ترافیکی در محور بوئین زهرا به علت برخورد خودروی سواری پراید و تیبا پنج نفر مصدوم شدند.

صیدی اضافه کرد: این حادثه توسط نیروهای امدادی جاده ای امدادرسانی شده و مصدومان به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه،‌ ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.