برگزاری تجمع مردمی کرمانشاه در حمایت از کودکان مظلوم غزه

تجمع مردمی امت همیشه در صحنه کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.

خروش ملت قهرمان و همیشه در صحنه استان کرمانشاه در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور و همگام و همزمان با سرتاسر جهان از دقایقی قبل در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

اجتماع مردم کرمانشاه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است.

در بسیاری از شهرستان‌های کرمانشاه این مراسم از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی همین الان هم شکست خورده جنگ با غزه است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در تجمع مردمی کرمانشاهیان در حمایت از مردم مظلوم غزه، با قدردانی از حضور پررنگ مردم کرمانشاه در تجمع امروز، از حوادث این روز‌های غزه به عنوان یک حادثه بزرگ تاریخی یاد کرد و گفت: قطعا مجاهدت و جانفشانی مردم غزه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی توطئه‌های رژیم صهیونیستی در راستای عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با اسرائیل و نیز تحقق رویای عملی کردن شعار از نیل تا فرات را برای همیشه دفع کرد، گفت: حماقت رژیم صهیونیستی در جنایات بعد از طوفان الاقصی خشم جهانیان را برانگیخته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در رخداد‌های اخیر غزه تلفات زیادی داشته، اما با سانسور رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد آمار تلفات حتی به گوش خود مردم اسرائیل هم برسد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی همین الان هم شکست خورده جنگ با غزه است، چون آمار کشته‌ها و اُسرای رژیم صهیونیستی در طول ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

غفوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته و انسجام خود را در همه عرصه‌ها از دست داده، گفت: روزانه قریب یک میلیارد دلار هزینه جنگ بر صهیونیست‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها توان ادامه این جنگ را ندارند.

وی با اشاره به توطئه‌چینی اسرائیل برای راه انداختن یک جنگ رسانه‌ای بزرگ، گفت: رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا با به راه انداختن یک جنگ رسانه‌ای جای قاتل و شهید را با هم عوض کرده و اسرائیل کودک‌کش را که بیش از ۵۱۰۰ کودک را مظلومانه به شهادت رسانده، مظلوم و فلسطینی‌ها را ظالم معرفی کند.

غفوریی تاکید کرد: رسانه‌ها باید با جهاد تبیین به داد مردم مظلوم غزه برسند و اجازه ندهند دشمن شجاعت، استقامت و جهاد در راه خدای مردم مظلوم فلسطین را به نحو دیگری و به سود خود روایت کند.

 وی بابیان اینکه رسانه‌ها باید حقایق را بیان کنند، ادامه داد: حقیقت این است که کشور مظلومی به نام فلسطین ۷۰ سال پیش توسط رژیم صهیونیستی غصب شده و مبارزان فلسطینی همه توطئه‌های ۷۰ ساله دشمنان خود را به یک باره و در جریان طوفان الاقصی باطل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در حاشیه این تجمع گفت: امروز در آستانه روز جهانی کودک و به مناسبت چهلمین روز عملیات طوفان الاقصی، مردم کرمانشاه همزمان با جهان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه تجمعات و راهپیمایی‌هایی را در اقصی نقاط استان برگزار می‌کنند و انزجار خود را از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل غاصب و کودک‌کش با مشت‌های گره کرده و فریاد بلند اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این خون‌های مردم بی‌گناه و کودکان مظلوم غزه همچون رود نیل خروشان خواهد شد و فرعون زمان و اسرائیل غاصب را در خود غرق خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظیر این مراسم شهر کرمانشاه در دیگر شهر‌های استان برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.