صدور شناسه یکتا برای ۵۰۰ هزار دانش آموز خارجی

مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت گفت دانش آموزان اتباع مجاز و دارای اسناد اقامتی معتبر توانستند امسال شناسنه یکتا دریافت کنند.

مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، گفت: یکی از اقدامات در این زمینه بحث دانش آموزی است که دانش آموزان اتباع و مهاجران خارجی که در کشور هستند مطابق شیوه نامه ای که تدوین و در تعامل با وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد شناسه یکتا دریافت نمایند.

مرادی پور گفت دانش آموزان اتباع مجاز و دارای اسناد اقامتی معتبر توانستند امسال شناسنه یکتا دریافت و بعد از آنکه مجاز بودن آنها محرز شد در مدارس کشور ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر توانسته اند شناسه یکتا دریافت کرده و در مدارس ایران ثبت نام کنند و ادامه تحصیل دهند.

مرادی پور ادامه داد: تعدادی از دانش آموزان میان پایه که نتوانسته بودند شناسه دریافت کنند دوباره زمان ثبت نام در سامانه تمدید شد و می تواند از ۲۲ تا ۳۰ آبان برای ثبت نام به آن مراجعه کنند.

مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت اضافه کرد: هوشمندسازی اطلاعات هویتی و دریافت کارت هوشمند، برای ثبت نام و تسهیل ادامه تحصیل دانش آموزان تاثیرگذار است چون این کارت هوشمند تنها کارتی است که جایگزین سایر مدارک هویتی قرار می گیرد.

 

مسائل و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
هی امان الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
تا چند وقت پیش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد معلم برای کلاسهای درس کم داریم چطور شد