مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استان ایلام خبر داد

آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد بحران ایلام

مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استان ایلام از آماده باش دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان عضو ستاد بحران استان با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد.

مجید بیگلریان مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استان ایلام اظهار داشت: در پی هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص فعالیت یک سامانه بارشی قوی در سطح استان، به همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف اعلام آماده باش شده است.
 
وی افزود: به همه فرمانداران، بخشداری و دهیاری‌های استان نسبت به اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی‌های متناسب با ورود این سامانه قوی بارشی به استان هشدار داده شده است.
 
بیگلریان با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی شدید، مطرح کرد: عملیات لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های هدایت آب توسط شهرداری‌های شهر‌های مختلف استان انجام گرفته است.
 
مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استان ایلام اضافه کرد: دستگاه‌های عضو ستاد بحران از ابتدا تا انتهای فعالیت این سامانه بارشی در استان در حالت آماده باش قرار دارند.
 
 بر اساس پیش بینی هواشناسی استان، از اواخر وقت فردا یکشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه یک سامانه پرقدرت آسمان ایلام را در برمی گیرد و همه مناطق استان را پوشش می‌دهد.
 
این سیستم همراه با رعد وبرق، صاعقه، مه گرفتگی و ورزش باد شدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.