اسکیت کرمان بر سکوی دوم کشور

رئیس هیئت اسکیت کرمان گفت: بر اساس آخرین رتبه بندی فدراسیون، اسکیت استان کرمان در رتبه دوم کشور و در کنار استان‌های صاحب نام قرار گرفته است.

امیررضا آشورماهانی ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه اسکیت استان کرمان در وضعیت خوبی قرار گرفته است، گفت: چهار عامل اصلی در این موفقیت نقش دارند که اولین عامل و رمز موفقیت جامعه اسکیت استان کرمان، ایجاد حس همدلی، مشارکت، همکاری و کنار گذاشتن منیت‌ها است که یک مشارکت جمعی را در هئیت استان کرمان ایجاد کرده و موجب اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی شده است.

وی به دومین عامل اشاره کرد و افزود: در حقیقت مهمترین عامل، برنامه استراتژیک هئیت اسکیت استان است که بیش از ۶ ماه زمان ما را در روز‌های آغازین فعالیت به خود اختصاص داد.

آشور ماهانی  تصریح کرد: ۱۶ استراتژی و بیش از ۹۰ اقدام عملیاتی در ۴ منظر مشتری، فرایند‌های داخلی، یادگیری و مالی بود و تمام تلاش ما به شکل تیمی برای تحقق استراتژی‌ها و اقدامات عملیاتی برنامه استراتژیک بود که از قبل این فعالیت‌ها تعریف شده بود و قبل از زمان موئد انجام شد.

وی سومین عامل موفقیت  هیئت اسکیت استان کرمان را مدیریت قوی روابط عمومی و تیم رسانه‌ای همراه و خبرنگاران که فعالیت‌های هیئت را به موقع منتشر کردند، اعلام کرد.

آشورماهانی حمایت همیشگی مدیرکل، رئیس فدراسیون اسکیت و همکاران آن‌ها را از سایر عوامل این موفقیت برشمرد.

وی به وضعیت استان کرمان براساس آخرین رتبه بندی فدراسیون اسکیت استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون در رتبه دوم کشوری و در کنار استان‌های صاحب نام با ظرفیت‌های خوبی در ورزش اسکیت کشور هستیم.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان، کسب کرسی‌های متعدد ملی، کسب رتبه برتر در حوزه آموزش، افزایش سرانه فضای ورزشی، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، برگزاری رویدادها، افزایش اعزام ورزشکاران به رویداد‌های کشوری، کسب عناوین کشوری و دعوت به اردو‌های تیم ملی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این هیئت عنوان کرد.

آشورماهانی به برنامه‌های این هئیت  اشاره  کرد و افزود: برنامه استراتژیک هیئت دارای چشم انداز ۸ ساله بود که هم اکنون به پایان رسیده است و امیدواریم برنامه‌های استراتژیک را در ۲ دوره آینده به شکلی رقم بزنیم که بتوانیم موقعیت فعلی اسکیت استان را در کشور و استان حفظ کنیم و گام بلندی برای کسب عناوین قهرمانی بین المللی در رقابت‌های جهانی و آسیایی به دست بیاوریم.

وی اضافه کردن مربیان به کادر تیم‌های ملی، اخذ درجه داوری بین المللی برای اساتید استان و ... را از جمله اقدامات دیپلماتیک در این حوزه ذکر کرد.

آشورماهانی به برنامه‌های در پیش روی هیئت اشاره و تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی، راه اندازی رشته اسکیت در شهرستان‌های غیرفعال، ساخت پروژه‌های اختصاصی اسکیت در شهرستان‌های فاقد فضای ورزشی و ... از اقدامات پیش روی هیئت اسکیت استان کرمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار