۲۵ برنامه ویژه بسیج طلاب در استان سمنان اجرا می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان از اجرای ۲۵ ویژه برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون این استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در نشست خبری هفته بسیج ضمن بیان اینکه ۲۵ ویژه برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون استان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه ۹ ویژه برنامه شاخص و محوری توسط بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان در این هفته برگزار می‌شود، افزود: برگزاری اردوی راهیان علم و پیشرفت در دانشگاه سمنان از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تجلیل از بسیجیان نمونه و اعزام گروه‌های جهادی حوزه محور در عرصه‌های جهاد تبیین، بیان کرد: برگزاری مجمع علما و روحانیون در شاهرود از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

دیباجی از برپایی جشنواره هادیان نور و برپایی غرفه بسیج طلاب و غبارروبی مزار مطهر شهدا خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های بسیجیان دشمن شناسی است و پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت در عرصه‌های مختلف، ولایتمداری و بصیرت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.