امام جمعه بخش بهمن گفت: مظلوم پیرو هر عقیده و مسلکی که باشد باید مورد حمایت قرار بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در مراسم حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین که در مسجد محمد رسول الله شهر مهردشت برگزار شد گفت: بر اساس آیات قرآن، مبارزه با ظالم یک وظیفه شرعی است و مظلوم پیرو هر عقیده و مسلکی که باشد باید مورد حمایت قرار بگیرد و مسأله فلسطین مسأله آینده اسلام است.

او افزود: مسأله فلسطین، مسأله ظهور امام زمان است و شروع حکومت جهانی امام زمان (عج) با این حرکت آغاز می‌شود و لذا به ما مربوط است. 

امام جمعه بخش بهمن اظهار داشت: صهیونیست‌ها این باور را دارند که قوم برتر هستند و این اعتقاد و باور آن قدر در وجود یهود قوت داشت که توان پذیرش هیچ پیامبری پس از پیامبر خود را نداشتند، لذا پیامبران را یکی پس از دیگری به قتل می‌رساندند.

علیزاده ادامه داد: قرآن کریم تعبیرش این است که از نظر دشمنی شدیدترین دشمن با دین خدا و مومنین یهودیان هستند و اگر کسی تو دلش کینه نسبت به این ظالمین نداشته باشد روز قیامت محشور می‌شود در حالی که در تمام این جنایات شریک است. 

او بیان کرد: نبرد جهانی کار خودش را در کشور فلسطین آغاز کرده و جنگ میان حق و باطل در حال عضوگیری است و ما باید هر چه زودتر جایگاه خودمان مشخص کنیم.

امام جمعه بخش بهمن گفت: مسأله فلسطین کلید رمز آلود فرج است و شما نمی‌توانید بگویید که فلسطین به ما ربطی ندارد.

این مراسم با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم این دیار برگزار شد و در این مراسم ضمن گرامیداشتن ولادت حضرت زینب (س)، مردم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.