نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همه موفقیت‌های نظام به برکت بسیج و تعمیق تفکر و فرهنگ بسیجی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در آستانه هفته بسیج در دیدار مسئولان بسیج سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج در ۴ دهه گذشته در معرض فشار متراکم مخالفان داخلی و خارجی انقلاب بوده و با هر موفقیتی این مخالفت‌ها بیشتر شده است تصریح کرد وگفت: با وجود این همه توطئه بسیج توانسته است به ماندگاری انقلاب کمک فراوانی بکند.

وی سهم بسیج در حل مشکلات گوناگون کشور در چهار دهه گذشته برجسته توصیف کرد و یادآور شد: بسیج با امکانات بسیار کم موفقیت‌های بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف کسب کرده است.

وی ولایتمداری، مردمی بودن، گستردگی سازمانی در وسعت ایران، انعطاف پذیری، حس تعلق ملی و انقلابی، خدمت در اوج گمنامی، فراجناحی بودن، چابک و کارآمد بودن و قانونگرایی را از ویژگی‌های مهم بسیج عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر اولویت آموزش مستمر اعتقادی، اخلاقی و سیاسی بسیجیان تاکید و خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها در بسیج در گرو اهتمام به موضوع آموزش است و نیرو‌های بسیجی باید از نظر اعتقادی به روز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس مدافع امنیت، در دوران سازندگی در خدمت پیشرفت و توسعه و آبادانی و در مواقع بحران در خط مقدم، یاور سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده و الان هم هر لحظه اجازه جنگ صادر شود طومار ننگین این غده سرطانی را در هم خواهد کوبید.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا هم بسیج را شجره طیبه و نهاد مقدس ولایتمدار و عزت آفرین برای نظام و الگویی برای آزادی خواهان جهان اسلام خواند و با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان، شعار امسال این هفته را " بسیج امید ملت ایران" بیان کرد.

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار