تعیین و ثبت ۹۴ شعبه اخذ رای در شهرستان کلاله

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات کلاله گفت: برای اخذ آرای مردم شهرستان کلاله در انتخابات ۱۱ اسفند، ۹۴ شعبه تعیین شد.

فرهاد شیبک فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات کلاله پس از جلسه مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان گفت: در پی بازدید‌های میدانی و جلسات متعدد و بررسی پیشنهاداتِ، در آخرین نشست مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت،  پس از بررسی و تبادل نظر، ۷۱ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی و ۲۳ شعبه در بخش پیشکمر تعیین و به ثبت رسید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کلاله ادامه داد: برای ایجاد سهولت در اخذ آرای شهروندان، نیز فراهم شدن زمینه افزایش مشارکت در انتخابات، ۵ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل (۳ شعبه در بخش مرکزی و ۲ شعبه در بخش ییشکمر) اضافه شد.

حسین بهنام راد رئیس هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان، نیز گفت: تعامل بسیار خوب و شایسته‌ای بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخاباتِ شهرستان، در مسیر فراهم سازی بستر یک انتخابات سالم و پر شور وجود دارد.

بهنام راد افزود: با توجه به بازدید‌های میدانی و جلسات متعدد و مشترک، در آخرین نشست. تعداد و محل‌های پیشنهادی شعب اخذ رای، در بخش مرکزی و بخش پیشکمر مورد تایید هیات نظارت و هیات اجرایی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار