تمامی محور‌های استان هم اکنون لغزنده است:

تمامی محور‌های استان هم اکنون لغزنده است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در سطح استان گفت : تمامی محور‌های استان هم اکنون لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود در این شرایط از سفر غیرضروری اجتناب کنند.

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به هشدار‌های هواشناسی در خصوص تداوم بارش‌ها گفت : در حال حاضر در سطح تمامی محور‌ها بارندگی داریم و همه محور‌ها لغزنده هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بارش‌های شب گذشته، پل ارتباطی گیلانغرب به سومار تخریب شده و رانندگان باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر محور‌های جایگزین ایوان غرب - چهل زیر- سومار و قصرشیرین - سومار است.

زارع گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها، به تمام رانندگان توصیه می‌شود تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و حتما پیش از حرکت از سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: سالم بودن برف پاک کن و چراغ‌ها نیز باید پیش از حرکت بررسی شود.

وی افزود: در این شرایط رانندگان باید به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما به دلیل لغزنده بودن محورها، رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر محور‌های استان توسط ۷۳ گشت محسوس و نامحسوس رصد می‌شود و انتظار این است رانندگان نهایت همکاری را با نیرو‌های پلیس راه داشته و با دقت بیشتری مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت  .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.