فراخوان اجرای طرح ملی شهریاران

معاون راهبردی و گفتمان سازی ستاد مردمی سازی دولت گفت: فراخوان اجرای طرح ملی شهریاران با هدف هم افزایی مسئولان و گروه‌های مردمی در توسعه مردمی سازی دولت اعلام شد.

 سعیدغلامی معاون راهبردی و گفتمان سازی ستاد مردمی سازی دولت گفت: طرح ملی شهریاران با هدف هم افزایی مسئولان و گروه‌های مردمی در توسعه مردمی سازی دولت و کنشگری و اجرای هرچه بهتر برنامه‌های دولت اجرا می‌شود.

وی افزود: فراخوان اجرای طرح ملی شهریاران از ۲۷ آبان ماه تا ۱۵ آذرماه امسال بادسترسی به سامانه www.shahryaran.ir اعلام شده و بخشی از اقدامات موفق مربوط به این موضوع در قالب پویش رسانه‌ای در شبکه‌های تلوزیونی و شبکه‌های اجتماعی در حال اشتراک گذاری است.

به گفته وی، کانال رسمی شهریاران در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز محصولات رسانه‌ای مربوط به اجرای طرح را به اشتراک می‌گذارند.

غلامی با بیان اینکه رویکرد اجرا‌ی طرح ملی شهریاران شتاب دهی به توسعه اقتصاد کشور است گفت: رویداد‌های استانی مربوط به این طرح ملی ارزیابی و وارد بخش‌های مربوط به رویداد ملی و تجلیلی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگین سالاری
۲۱:۴۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بهتر است در بلوار ها و جدول خیابان ها به جای کاشت درختان بی ثمری مانند کاج درختان میوه بکارند تا مردم نیازمند هم بتوانن طعم میوه را بچشند و محلی را به کاشت درختان توسط شهروندان ان منطقه اختصاص داده تا مردم از هوای پیاک منطقه خود لذت ببرند