درگیری مقاومت با صهیونیست‌ها در کرانه باختری و غزه

منابع محلی بامداد سه‌شنبه از درگیری رزمندگان فلسطینی با نظامیان تروریست رژیم موقت صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه خبر دادند.

 منابع محلی بامداد سه‌شنبه از درگیری رزمندگان فلسطینی با نظامیان تروریست رژیم موقت صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه خبر دادند. همزمان گروه مقاومت «کتائب شهداء الاقصی» اعلام کرد: «مجاهدان ما صهیونیست‌ها را در پاسگاه سالم در شهر جنین با مواد منفجره بسیار قوی هدف قرار دادند».

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، اشغالگران به منطقه «صافا» در «بیت امر» واقع در شمال الخلیل در کرانه باختری یورش برده‌اند. اشغالگران ۳ فلسطینی را در شهرک الطور در شرق قدس اشغالی دستگیر کردند.

طبق گزارش‌ها، در نوار غزه نیز درگیری شدید بین رزمندگان مقاومت و ارتش صهیونیستی در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه رخ داده است.جنگنده‌های اشغالگران در حال انجام حملات گسترده‌ای به اردوگاه جبالیا و شرق بیت لاهیا هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه دیروز دوشنبه اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون، ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند که ۵ هزار و ۶۰۰ نفر آنان کودک بودند.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه گفته بود شمار شهدای فلسطین در کرانه باختری از آغاز جنگ علیه کرانه باختری تاکنون به ۲۰۶ نفر رسید و علاوه بر آن ۲۷۸۰ نفر نیز در این مدت توسط نظامیان صهیونیستی زخمی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل کودک کش و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا بر قوم ضالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مساحت امریکا (9.8 میلیون کیلومترمربع) یا کانادا (9.9 میلیون کیلومترمربع) یا استرالیا (7.6 میلیون کیلومترمربع) هر یک به تنهایی حدودا صدها برابر مساحت فلسطین (اراضی اشغالی و غیراشغالی فلسطین) (30 هزار کیلومترمربع) می باشد. یعنی حدودا 0.2 درصد. آیا حامیان اسرائیل نمی توانند یک محدوده به وسعت 150 در 150 کیلومتر (تقریبا معادل مساحت استان زنجان) را برای اسکان صهیونیستها اختصاص بدهند و نزاع و ظلم 80 ساله را برچینند؟ می توانند اما دردشان چیز دیگری است. این سند حقانیت ملت فلسطین است. اگر سرزمینی را ترک کنید و بعد از صدها سال برای تملک مجدد به آن رجوع کنید و ادعای حقانیت کنید، دیگران هم می توانند و قلمرو تمام کشورها و قومیت ها و ادیان و ... به هم می ریزید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
میتونن بهشون زمین بدهند ولی موقعیت سرزمین فلسطین موقعیت استراتژی داره براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
اکنون اسراییل در ضعیف ترین موقعیت در منطقه و جهان است و محور مقاومت باید همه جانبه به آن حمله کند و گرنه بدون شک اسراییل پس از غزه سراغ حزب الله خواهد رفت و اگر هم نرود دیگر هیچگاه چنین فرصتی برای ضربه به اسراییل فراهم نخواهد شد. بنابراین اکتفا به حمله پهپادی و موشکی و خمپاره ای نه تنها هیچ کارایی ندارد، بلکه برای اقدامات بعدی بهانه به دست اسراییل می دهد. اگر حمله موشکی اثر داشت، موشکها و بمب های اسراییل بسیار قوی تر است. پس چرا اسراییل به حمله زمینی روی آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
تروریست ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۰۸:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
خدایا تو خود شاهدی که بندگان صالحت چگونه دست از جان شسته اند و برای ازادی سرزمینشان شجاعانه و دست خالی در برابر اشغالگری تا دندان مسلح ایستاده اند،یاریگرشان باش تا ظالم خیال باطل نکند.چشم به راه قدرت لایزالت هستیم.
آخرین اخبار