رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از ۲۰ میلیون و ۹۱۷ هزار خودرو در محور‌های استان خبر داد.

محسن کجباف با اشاره به ثبت تردد ۲۰ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۱۳۰ تردد خودرو در محور‌های خوزستان از ابتدای آبان ماه امسال تا کنون، گفت: این رقم در مقایسه با ماه قبل یک درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در همین بازه زمانی تردد ۳ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۴۷۱ خودروی سنگین در محور‌های استان ثبت شده است، افزود: این رقم نشان دهنده افزایش ۶ درصدی تردد‌ها نسبت به ماه قبل است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ را بهترین راه ارتباطی راهداری با مردم عنوان کرد و ادامه داد: از یکم تا ۲۶ آبان ماه ۱۵ هزار و ۵۶۴ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

آقای کجباف می‌گوید: در تلاش هستیم با روند رو به رشد در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم شود تا به ارتقای ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان کمک شود.

او  با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه امسال تاکنون شهروندان خوزستانی ۱۵ هزار و ۵۶۴ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار کرده‌اند، افزود: از این تعدد یکهزار و ۱۵۱ تماس توسط کاربر استانی پاسخ داده شد و ما بقی نیز توسط صدای ضبط شده پاسخ خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، در مجموعه تماس‌های برقرار شده ۳۱۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد ۱۶۴ شکایت مربوط به باربری، ۲۴ شکایت مسافربری و ۱۲۶ شکایت نیز مربوط به مشکلات راه‌ها بود.

آقای کجباف  گفت: شهروندان خوزستانی می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، مشکلات راه‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.