دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی آغاز بکار کرد

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی امروز ۳۰ آبان آغاز شد‌.

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی امروز ۳۰ آبان در سالن فوتوگراف موزه سینما آغاز شد‌. قادر آشنا، معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی، مهدی شفیعی دبیر دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، محمد رضا فرجی مدیرکل دفتر زیرساخت‌های سینمایی، داریوش ارجمند، فریبا متخصص و فرهاد قائمیان از حاضران در این مراسم بودند. این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد جواد قاسمی آغاز  شد.‌

مهدی شفیعی دبیر جشنواره و مدیرکل دانشگاه‌های آزاد سینمایی ضمن خوشامدگویی به حاضران جمع گفت: این رویداد سینمایی متعلق به خود شما حاضران است و بسیار خرسندم که رویداد وارد مرحله اجرایی خود شده است. همه شما مطلع هستید که در این دوره ما چهار بخش به عناوین بازیگری، فیلم‌کوتاه، فیلمنامه و بخش عکس داریم.

وی ادامه داد: امروز افتتاحیه بخش عکس را داریم که ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود و نهایتا ۳۰ اثر پذیرفته شد. خروجی این کار داوری خواهد شد و ان‌شاءالله از برگزیدگان تقدیر خواهیم کرد.

شفیعی افزود: در بخش بازیگری قرار شد هنرجویان مونولوگ‌هایی را برایمان بفرستند که نزدیک به ۷۰۰ هنرجو آثار خود را ارسال کردند. امروز ۳۰ نفر از هنرجویان اجرا خواهند کرد و قرار است هر اثر در حدود ۷ دقیقه اجرا شود. نهایتا فردا هم همین تعداد اثر را خواهیم داشت و برای روز پنجشنبه این تعداد حدودا ۱۵ نفر خواهد بود.  

دبیر دومین جشنواره دانشگاه‌های آزاد سینمایی گفت: بخش فیلم‌کوتاه ما در سالن فوتوگراف اکران خواهد شد و ظرف دو روز آینده تعداد ۳۹ اثر فیلم‌کوتاه که ساخته خود دوستان است اکران خواهد شد و اختتامیه جشنواره را روز جمعه در محل ایوان شمس خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: از جناب آقای خزاعی رئیس سازمان سینمایی متشکرم‌ که برگزاری این رویداد را در دستور کار قرار دادند و همچنین از جناب آقای قادر آشنا متشکرم که همیشه حضورشان باعث دلگرمی ماست؛ این رویداد سینمایی متعلق به همه شماست. همچنین نخستین بار گردهمایی همه مدیران آزاد سینمایی را در روز پنجشنبه خواهیم داشت. امیدوارم این گرد‌همایی و گفت‌وگوهای دو سویه میان مدیران سازمان سینمایی بتوانند حرکت ما را تصریح کند و شاهد اتفاقات خوبی در دانشگاه‌های آزاد سینمایی شویم.

در ادامه این مراسم بخش بازیگری دومین جشنواره سراسری آزاد سینمایی شروع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار